مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 16:152021-07-29سياسي

روحانیت بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: با افتخار می گوییم که نسبت به جمعیت، قشر روحانیت و طلاب بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب نمودند و طلاب نزدیک 5 هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  امروز در مراسم ملبس شدن 28 نفر از طلاب را برای دفاع از ولایت تربیت می کند و جا دارد از اساتید این حوزه و در رأس آنها از اخوان باقری بنابی که در تربیت طلاب و روحانیون قدم های ارزنده ای برمی دارند، تقدیر و تشکر بعمل آید.

بر اساس این گزارش، در ادامه این مراسم برنامه های مختلف مداحح و تواشیح به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیرخم اجرا و سپس 28 نفر از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب مفتخر به پوشیدن لباس روحانیت شدند.

شهرستان 150 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده و هم اکنون قریب به 700 طلبه خواهر و برادر در حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان مشغول به تحصیل علوم دینی هستند و تاکنون طلاب و روحانیون زیادی را تربیت و تحویل جامعه داده است.

انتهای پیام/60004


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است

روحانیت بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است