مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 15:252021-07-29سياسي

متأسفانه به تخریب کردن همدیگر عادت کرده ایم


متأسفانه به تخریب کردن همدیگر عادت کرده ایم و برای اینکه خودمان را مطرح کنیم، تلاش می کنیم خدمات دیگران را زیر سئوال ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در آیین گرامیداشت عید غدیرخم و تجلیل از اعضای دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در بناب ضمن تقدیر و تشکر از اقدام نماینده شهرستان در مجلس در تشکیل این مراسم اظهار کرد: جای تشکیل جلسات تکریم از زحمتکشان در عرصه های مختلف خالی است و امیدواریم این نشست حسنه در کشور نهادینه شود.

وی افزود: شوراها برای موفقیت و ارائه خدمات مطلوب به مردم نیاز به کار تیمی و مشورت گروهی دارند و قطعاً با کار انفرادی نمی شود به اهداف مورد نظر دست یافت.

فتحی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای شورای پنجم شهر و روستاهای بناب از اعضای شوراهای ششم خواست در انتخاب شهردار و دهیاران نهایت دقت را به خرج دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تصریح کرد: اگر انتخاب ها درست و صحیح بود هم اکنون شاهد این وضع آسفالت در بناب نبودیم.

فتحی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت های اعضای دوره پنجم شورای شهر و روستاها از سوی اعضای شوراهای ششم افزود: متأسفانه به تخریب کردن همدیگر عادت کرده ایم و برای اینکه خودمان را مطرح کنیم، تلاش می کنیم خدمات دیگران را زیر سئوال ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متأسفانه به تخریب کردن همدیگر عادت کرده ایم

متأسفانه به تخریب کردن همدیگر عادت کرده ایم