مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 14:552021-07-29سياسي

یک میلیون و 300 هزار خانه خالی در کشور وجود دارد


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک میلیون و 300 هزار خانه خالی در کشور وجود دارد، گفت: مجلس دولت را مکلف کرده از این منازل مالیات اخذ شود.

- ، حجت الاسلام محمد باقری بنابی عصر امروز پنج شنبه در مراسم تجلیل از اعضای دوره پنجم شوراهای اسلامی شهرستان بناب با بیان اینکه مخالف اجرای طرح محدود کردن اینترنت و پیام رسان های خارجی است، افزود: ما به عنوان نمایندگان مجلس اگر به دنبال حفظ حقوق مردم هستیم باید دغدغه های آنها را لحاظ کنیم.

نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تصویب این طرح گفت: مجلس در وانفسای مشکلات بی شمار کشور به دنبال تصویب این طرح است که به نظر می رسد تصویب نهایی نخواهد شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه فضایی در مجلس حاکم شد و این قانون به تصویب رسید ولی بنده معتقد به این تصمیم گیری در فضای بسته نیستم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه در بحث ماهواره در کشور قوانینی پیش بینی شده است ولی هم اکنون بالای 70 درصد مردم از ماهواره استفاده می کنند.

از این رو عملاً نمی توانیم در شرایط و موقعیت فعلی فضای مجازی را محدود کنیم و به جای این موضوع باید به فکر حل مشکلات و دردهای مردم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 300 هزار خانه خالی در کشور وجود دارد

یک میلیون و 300 هزار خانه خالی در کشور وجود دارد