مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 14:502021-07-29سياسي

ارادت به ساحت امیرالمؤمنین (ع) در ولایتمداری و اخلاص خلاصه می شود


مراسم عید غدیر خم با حضور عموم مردم و مسئولان شهرستانی در میدان اصلی و مقابل مسجد جامع شهرستان نمین برگزار و واقعه غدیر برای حاضران بازخوانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد جلالی بعد از ظهر پنجشنبه در این مراسم در سخنانی عید غدیر را به تمام شیعیان جهان تبریک گفت و اظهار کرد: عید غدیر خم به عنوان بزرگترین عید ولایت، امامت و عالم اسلام جایگاه ویژه ای در بین مسلمانان دارد و ارزش این روز به تبیین ولایتمداری و تشریح اخلاق و سیره علوی در جامعه است.

وی در خصوص ولایتمداری حضرت علی (ع) افزود: ولایتمداری به معنی این نیست که امیر مؤمنان (ع) را باید دوست داشت بلکه ولایتمداری یعنی فقط حضرت علی (ع) را دوست داشتن یعنی انسان از همه بالاتر باید مولا علی (ع) را دوست داشته باشد چون شخصیت این امام در راستای سیره الهی و خداوند متعال هست.

این مسئول ادامه داد: مؤمنان نمی توانند خداوند را کمتر از دیگران دوست داشته باشند و مردان خداوند متعال را نیز نمی توانند کمتر دوست داشته باشند چرا که آیه شریف 165 سوره مبارکه بقره به خوبی به این امر دلالت دارد که می فرماید: وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ یَتَّخِذُ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَنْدَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَ الَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ وَلَوْ یَرَی الَّذِینَ ظَلَمُوا إِذْ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارادت به ساحت امیرالمؤمنین (ع) در ولایتمداری و اخلاص خلاصه می شود

ارادت به ساحت امیرالمؤمنین (ع) در ولایتمداری و اخلاص خلاصه می شود