مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 14:102021-07-29سياسي

طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی هنوز مصوب نشده است


نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجاز جای نگرانی وجود ندارد گفت: - ، سید احمد رسولی نژاد عصر پنجشنبه ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر خم در جمع خبرنگاران در خصوص طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی اظهار داشت: این طرح هنوز در مجلس شورای اسلامی مصوب نشده است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به اینکه برخلاف آنچه که در برخی از خبرگزاری ها و رسانه ها عنوان شده این طرح هنوز در مجلس شورای اسلامی مصوب نشده و بر اساس اصل 85 قانون اساسی ارجاع به کمیسیون مشترک شده است گفت: این طرح در کمیسیونی که مرکب از 8 کمیسیون می باشد مطرح شده و پیشنهادات لازمه در خصوص اجرای آن داده می شود.

رسولی نژاد با بیان اینکه جای هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد افزود: جلسات این کمیسیون مشترک رسانه ای خواهد شد و به صورت روزانه مردم در جریان مباحث قرار خواهند گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که طرح اولیه با وجود ایرادات زیاد همچنان در دستور کار قرار دارد یا خیر عنوان داشت: این طرح با این اشکالات در مجلس دهم مطرح بود و با توجه به اینکه طرح ها و لوایح هر دوره در تیرماه سال قبل کلید خورده بود، طرح اولیه از دستور کار خارج و طی جلسات کارشناسی مورد بازنویسی قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی هنوز مصوب نشده است

طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی هنوز مصوب نشده است