مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 13:552021-07-29پزشكي

هرمزگان در تب کرونا می سوزد/ 76 فوتی فقط در یک هفته


هرمزگان در یک هفته اخیر 76 فوتی ناشی از کرونا داشته و وضعیت بیمارستان های این استان به گونه ای است که ظرفیت پذیرش بیشتر ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در یک هفته اخیر و بنابر آمار روزانه اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان متأسفانه 76 نفر در این استان جان باخته اند و این در حالی است که بیمارستان های هرمزگان مملو از بیماران بدحال است.

  از سوی دیگر طی روزهای اخیر متأسفانه هرمزگان شاهد رکوردزنی های بی سابقه ای در زمینه کرونا است به طوری که برای اولین بار شمار بیماران بستری کرونا در استان از هزار نفر گذشت و شمار بستری های روزانه نیز هر روز رکورد تازه ای را به ثبت می رساند.

عبور بستری ها از 1160 نفر و عبور بستری های بدحال از 36 نفر اکنون به گفته فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، شمار افراد بستری در هرمزگان به بیش از 1160 نفر رسیده و برای اولین بار در استان شمار افراد بدحال نیز از 36 نفر عبور کرده است.

هرمزگان همزمان پیک چهارم و پنجم کرونا را طی می کند و حتی سفر وزیر بهداشت به استان و تدابیر پس از سفر وی نیز نتوانست از شمار فوتی ها و موارد بستری روزانه بکاهد.

    تزریق واکسن کرونا در استان نیز با سرعت و دامنه وسیع تری در جریان است اما به نظر می رسد تزریق کنندگان دوز اول پس از خروج از مراکز واکسیناسیون،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان در تب کرونا می سوزد/ 76 فوتی فقط در یک هفته

هرمزگان در تب کرونا می سوزد/ 76 فوتی فقط در یک هفته