مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 12:352021-07-29پزشكي

حمایت سازمان غذا و دارو از تولید تحت لیسانس داروهای برند خارجی


مدیرکل امور دارویی سازمان غذا و دارو، بر حمایت از تولید تحت لیسانس داروهای برند خارجی در کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حیدر محمدی، روز پنج شنبه همزمان با عید غدیر خم در مراسم افتتاحیه خط تولید داروسازی مداوا، گفت: تولید تحت لیسانس، یکی از استراتژی های مناسبی است که شرکت های داروسازی داخلی می توانند برای ارتقای کیفی خطوط تولیدی و ملاحظات کنترلی و ارزیابی ها در پیش بگیرند.

وی اضافه کرد: تولید یک سری از داروهای برند به صورت تحت لیسانس شرکت های معتبر بین المللی موجب می شود که دغدغه بخشی از مردم و پزشکان که دنبال داروهای برند هستند، پوشش داده شود.

محمدی ادامه داد: واردات داروهای برند شامل محدودیت هایی است که خوشبختانه با کاری که امروز انجام شد و با تولید تحت لیسانس آنها، دسترسی مردم به این دارو افزایش پیدا می کند.

وی ضمن بازدید از خط تولید داروی آگنالیز که تحت لیسانس داروسازی نوارتیس راه اندازی شد، افزود: این مجموعه داروسازی امروز کار بزرگی انجام داده و به این صورت شرکت ایرانی از تجربیات، دانش فنی و بحث های کیفی و ارزیابی ها در سطح بین المللی استفاده می کند.

محمدی ادامه داد: به این صورت مصرف کنندگان و پزشکان اطمینان پیدا می کنند که دارو با کیفیتی که در مجموعه اروپایی تولید می شود، در ایران نیز تولید خواهد شد مرتض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت سازمان غذا و دارو از تولید تحت لیسانس داروهای برند خارجی

حمایت سازمان غذا و دارو از تولید تحت لیسانس داروهای برند خارجی