مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 12:302021-07-29اقتصادي

سرنوشت نامعلوم وام وزارت نیرو/ وام 50 میلیون تومانی برای پنل خورشیدی به کجا رسید؟


قرار بود وزارت نیرو برای نصب پنل های خورشیدی وام 50 میلیون تومانی پرداخت کند، اما حداقل تاکنون پرداخت این وام مسکوت مانده است.

پیگیری ها از این وزارت خانه اصلا به نتیجه ای نرسید و مقامات این وزارتخانه هیچ توضیحی درباره چرایی پرداخت نشدن این وام ندادند و با این که این طرح، - جی پلاس؛ وزارت نیرو، قرار بود وامی 50 میلیون تومانی برای نصب پنل خورشیدی به مشترکان بدهد حالا با شروع دوباره قطعی برق در کشور، این سوال پیش می آید که این وام چه شد؟ امسال مشکل تامین برق به یکی از معضلات وزارت نیرو تبدیل شده بود.

از طرفی وزارت نیرو قبلا طرحی داشت که به واسطه آن مشترکان را به صندوق توسعه ملی یا بانک ها ارجاع می داد و مشترکان با این کمک هزینه، می توانستند وام دریافت کنند.

اما به نظر می رسد حداقل تاکنون پرداخت این وام مسکوت مانده است.

پیگیری ها از این وزارت خانه اصلا به نتیجه ای نرسید و مقامات این وزارتخانه هیچ توضیحی درباره چرایی پرداخت نشدن این وام ندادند و با این که این طرح، پیشنهاد وزارت نیرو بوده، همه بار این مسولیت را بر گردن شرکت توزیع برق نهادند.

البته چند وقت قبل، بازرس کل امور نیرو و ارتباطات سازمان بازرسی کل کشور خواستار اجرای طرح فهام، طرح ملی فراسامانه هوشمند و اندازه گیری و مدیریت انرژی، برای شبکه خانگی شد و از وزارت نیرو درخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت نامعلوم وام وزارت نیرو/ وام 50 میلیون تومانی برای پنل خورشیدی به کجا رسید؟

سرنوشت نامعلوم وام وزارت نیرو/ وام 50 میلیون تومانی برای پنل خورشیدی به کجا رسید؟