مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 12:302021-07-29سياسي

توزیع 350 بسته معیشتی در کبودراهنگ


پانزدهمین مرحله کمک های مومنانه شهرستان کبودراهنگ در مسجد امیرالمومنین (ع) کبودراهنگ برگزار شد و به مناسبت عید سعید غدیر نیز 350 بسته معیشتی در روستاهای کبودراهنگ توزیع می شود.

- ایسنا/همدان پانزدهمین مرحله کمک های مومنانه شهرستان کبودراهنگ در مسجد امیرالمومنین (ع) کبودراهنگ برگزار شد و به مناسبت عید سعید غدیر نیز 350 بسته معیشتی در روستاهای کبودراهنگ توزیع می شود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در مراسم توزیع غذا در روز عید غدیر از توزیع تعداد 350 بسته معیشتی در این روز و دهه ولایت و امامت با همکاری هیئت رزمندگان و خیرین در بین آسیب دیدگان ویروس کرونا خبر داد.

محمودبداغی با قدردانی از همت مردم نیک اندیش، خیرین و بسیجیان جهادگر در جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه اضافه کرد: بیش از 15 هزار بسته معیشتی به ارزش 5 میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون در سطح شهرستان برای خانواده های نیازمند توزیع شده است.

بداغی اضافه کرد: همزمان با عید سعید غدیر خم بیش از 20 هزار پرس غذای گرم در سطح روستاهای بخش شیرین سو و مرکزی شهرستان توسط پایگاه های بسیج،هییت رزمندگان اسلام از محل کمک های مردمی توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 350 بسته معیشتی در کبودراهنگ

توزیع 350 بسته معیشتی در کبودراهنگ