مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 11:402021-07-29اقتصادي

2 هزار دستگاه لکوموتیو باری و مسافری در کشور تولید شده است


مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: طی دو سال گذشته دو هزار دستگاه لکوموتیو باری و مسافری پر کشش در کشور تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید رسولی ظهر پنجشنبه در آیین بهره برداری دو خطه راه آهن زنجان به قزوین در جمع خبرنگاران گفت: طی دو سال گذشته بیش از 2 هزار دستگاه لوکوموتیو باری و مسافری پر کشش در کشور توسط متخصصان و نیروهای جوان کشورمان تولید شده است.

وی اظهار کرد: در سال 98 حدود 877 دستگاه، سال گذشته یک هزار و 15 دستگاه و امسال هم تاکنون 250 دستگاه ریلی و لکوموتیو در کشور تولید شده است.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در زمینه ساخت و تولید تجهیزات برای حمل و نقل ریلی و واگن در کشور به موفقیت های خوبی رسیدیم، گفت: سیستم ترمز ملی رونمایی شده و واگن هایی که در کشور ساخته می شود ترمز ملی نصب می شود و از سال 99 چرخ ملی روی ریلی به حرکت درآمده است و خوشبختانه علاوه بر این که نیاز کشورمان را تأمین می کنیم در منطقه هم نقش آفرینی می کنیم.

رسولی با تاکید بر اینکه در دولت دوازدهم فعالیت ها در زمینه توسعه زیرساخت های حمل و نقل ریلی رشد داشته است، تاکید کرد: توسعه زیرساحت حمل و نقل ریلی در سال های اخیر شتاب گرفته و ارتقای ایمنی، افزایش حمل مسافر و بار و کاهش زمان سفر از دستاوردهای مهم پروژه های افتتاح شده امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار دستگاه لکوموتیو باری و مسافری در کشور تولید شده است

2 هزار دستگاه لکوموتیو باری و مسافری در کشور تولید شده است