مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 11:352021-07-29سياسي

غدیر در آسمان ها شناخته شده تر است/ اطعام غدیر احیا شده است


غدیر در آسمان ها شناخته شده تر از زمین است و تمام فرشتگان و افلاک در عظمت این روز عزیز معترف هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام دکتر محمد عبادی زاده در دیدار با جمعی از مردم در شب عید غدیرخم،ضمن تبریک عیدغدیر اظهار کرد: شب عید غدیر علاوه بر اهل زمین ، اهل آسمان نیز  در شب عید غرق در شادی و سرور هستند، گفته شده که غدیر در بین اهل آسمان از اهل زمین شناخته شده تر است.

وی افزود: در روز غدیر تعدادی اعمال برای ما سفارش شده است و در اسلام هر عملی یک پوسته و یک هسته دارد ، شما نمیتوانید بدون گذر کردن از پوسته به هسته برسید، مناسک حج فقط یک مناسک است اما روح و مغز دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در همین زمینه بیان کرد: همچون خواندن نماز که یک پوسته و هسته دارد؛ به ما توصیه شده که اهل بیت نیز ما را به بصیرت و گذر از پوسته دعوت می کنند.

امام جمعه بندرعباس گفت: این کارها و برنامه های شاد ما در روز غدیر برای این است که اهمیت غدیر پی ببریم، سفارش اول  که در روز غدیر بر آن تاکید شده است، این است که با هر کسی که مواجه می شوید با تبسم و لبخند باشید.

عبادی زاده افزود: عملی دیگری که مورد سفارش قرار گرفته است، تبریک گفتن به یکدیگر است، پیغمبر فرمود که عید غدیر را به من تبریک و شادباش بگویید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غدیر در آسمان ها شناخته شده تر است/ اطعام غدیر احیا شده است

غدیر در آسمان ها شناخته شده تر است/ اطعام غدیر احیا شده است