مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 11:302021-07-29اجتماعي

سوزنِ گیر کرده وزیر آموزش و پرورش روی باز شدن مدرسه ها/ خسته نباشی دلاور!


به آقای حاجی میرزایی که سوزن او یک سال است روی خبر باز شدن مدرسه ها گیر کرده به طعنه می توان گفت «خدا قوت پهلوان» چون می دانی گوشی جای مدرسه را نمی گیرد.

- سوزنِ گیر کرده وزیر آموزش و پرورش روی باز شدن مدرسه ها/ خسته نباشی دلاور! به آقای حاجی میرزایی که سوزن او یک سال است روی خبر باز شدن مدرسه ها گیر کرده به طعنه می توان گفت خدا قوت پهلوان چون می دانی گوشی جای مدرسه را نمی گیرد.

جدای این از روی انصاف و در روزهای آخر وزارت هم می توان به سبک گزارشگر کشتی گفت خسته نباشی دلاور.

چرا که اگر مدام برای باز شدن مدرسه ها زمان تعیین نمی کرد چه بسا با وضعیت بودجه کسانی به صرافت تعدیل نیرو در آموزش و پرورش می افتادند عصر ایران؛ مهرداد خدیر- وزیر آموزش و پرورش گفته است: 90 درصد دانش آموزان دوست دارند مدرسه ها باز شود.

جمع بندی جهانی هم این است که باید ازطریقی مدارس را بازگشایی کنیم و از امروز معلمان آماده می شوند تا از مهر دوباره به مدرسه ها بازگردند.

از سال پیش در همین مرداد ماه تا حالا هر چند وقت یک بار آقای حاجی میرزایی درباره ضرورت حضور دانش آموزان در مدارس صحبت کرده است.

تقریبا می توان گفت او در این یک سال بارها و بارها گفته بهتر است مدرسه ها باز شود و در عین حال تصمیم نهایی را به ستاد ملی کرونا واگذار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوزنِ گیر کرده وزیر آموزش و پرورش روی باز شدن مدرسه ها/ خسته نباشی دلاور!

سوزنِ گیر کرده وزیر آموزش و پرورش روی باز شدن مدرسه ها/ خسته نباشی دلاور!