مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 11:152021-07-29سياسي

نعیم قاسم: به صورت غیرمستقیم با دولت مشارکت خواهیم کرد


معاون دبیرکل حزب الله لبنان با برشمردن دستاوردهای عملیات وعده صادق برای کشور و ملت لبنان، تاکید کرد که حزب الله به صورت غیر مستقیم از طریق کارشناسانی در کابینه حضور خواهد داشت و با دولت در ارتباط خواهد بود.

- معاون دبیرکل حزب الله لبنان با برشمردن دستاوردهای عملیات وعده صادق برای کشور و ملت لبنان، تاکید کرد که حزب الله به صورت غیر مستقیم از طریق کارشناسانی در کابینه حضور خواهد داشت و با دولت در ارتباط خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المنار، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در برنامه شبکه المنار به مناسبت سالگرد پیروزی جنگ ژوییه 2006 تاکید کرد: آنچه برای ما اهمیت دارد، تحقق حاکمیت و استقلال کشور ما است، دستاوردهای (عملیات موسوم به) الوعد الصادق (وعده صادق) همانند خورشید روشن هستند و هرکسی که نمی خواهد آنها را ببیند، مشکل خودش است.

نعیم قاسم در ادامه دستاوردهای این عملیات را برشمرد و گفت: دستاورد اول این است که ایجاد تعادل بازدارندگی با دشمن اسراییلی از حملات روزانه و مکرر آن، جنگ های مختلف و ایجاد تنش در مناطق هم مرز با اراضی اشغالی جلوگیری کرد، دستاورد دوم بستن راه به روی اسراییل برای استفاده از لبنان به عنوان یک تریبون سیاسی و یا اسکان فلسطینی ها باعث شد که آنها به باری بر دوش این رژیم از درگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعیم قاسم: به صورت غیرمستقیم با دولت مشارکت خواهیم کرد

نعیم قاسم: به صورت غیرمستقیم با دولت مشارکت خواهیم کرد