مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 10:452021-07-29سياسي

خانه مهری که مورد بی مهری مسؤولان است/ غیرت و همت نوجوانان سرای نصیر لاهیجان


مرکز خانه خیریه «سرای نصیر لاهیجان» محل نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست است که هیچ چشمداشت مادی به دولت و مسئولین ندارد اما اینکه حضور معنوی آن ها قوت قلبی برای کارکنان این مجموعه و فرزندان این مجموعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، به مناسبت عید غدیر خم عده ای از اعضای انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه نگار بسیج رسانه استان به یکی از مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست لاهیجان رفته و با مسؤولین این مرکز نگهداری، گفت وگو و مشکلات و خواسته های آنان را موردبررسی قرار دادند.

امروز که قرار شد به عنوان دیدار عیدانه انجمن بانوان خبرنگار به بررسی مشکلات و رسیدگی به مطالبات بخشی از خیرینی که گمنام و در مظلومیت تمام، کارهای بزرگ انسانی می کنند قلم بزنیم، مشتاقانه عزم راه کرده و خود را به دیدار انسان هایی که همه وجود خود را برای خدا خرج می کنند رسانده و به مصاحبه با مسئول خانه خیریه سرای نصیر لاهیجان پرداختم.

مسیر خیرخواهی جز زیبایی نیست سید مهدی صلواتیان بانی ایجاد سرای نصیر در گفت وگویی صمیمانه از زیبایی خدمت به کودکان و نوجوانان سخن گفت و مسیر خیرخواهی را جز زیبایی تفسیر نکرد.

او می گوید، کودکان و نوجوانان این مرکز نگهداری که تنها مرکز نگهداری کودکان و نوجوانان بی سرپرست در لاهیجان است دنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مهری که مورد بی مهری مسؤولان است/ غیرت و همت نوجوانان سرای نصیر لاهیجان

خانه مهری که مورد بی مهری مسؤولان است/ غیرت و همت نوجوانان سرای نصیر لاهیجان