مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 10:402021-07-29سياسي

بازسازی مناطق سیل زده بافت باید با سرعت بیشتری دنبال شود


رییس کل دادگستری استان کرمان بر تسریع در خدمات رسانی به مردم سیل زده بافت و حل مشکلات آنها تاکید کرد و گفت: لازم است که اقدامات لازم از سوی دستگاه های مربوطه با قوت و سرعت بیشتری دنبال شده و امکانات و تجهیزات متناسب با ابعاد سیل اخیر و خسارت های وارده تامین و به کارگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد در سفر دو روزه به شهرستان بافت ضمن بازدید از مناطق سیل زده این شهرستان از جمله دهستان کیسکان، تلخه چار، باغ فخروییه و خوشکار  عنوان کرد: مسائل و مشکلات مردم سیل زده باید در سریع ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم برای حل این مشکلات اتخاذ شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان بر بهره گیری از ظرفیت های بیمه ای به منظور جبران خسارت های وارده به جان و منازل مسکونی مردم سیل زده نیز تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه قضایی استان کرمان با تمام امکانات خود آماده پشتیبانی از فعالیت های خدمات رسانی به سیل زدگان و نیز رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم مناطق سیل زده است.

وی با اشاره به تشدید خسارت های سیل اخیر به دلیل اقدامات غیر فنی و غیر اصولی از جمله معدنکاری یادآور شد: مدیران و مسؤولان این بخش ها نیز باید برای جبران خسارت های وارده به مردم اقدامات لازم را معمول دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی مناطق سیل زده بافت باید با سرعت بیشتری دنبال شود

بازسازی مناطق سیل زده بافت باید با سرعت بیشتری دنبال شود