مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 10:352021-07-29سياسي

تجربه نوردی بین المللی ؛ در عرصه تعلیم و تربیت


آیا تابحال برای رصد فعالیت های موفق آموزشی تربیتی به مدارس خارج از کشور سفر کرده اید؟ رویداد تجربه نوردی، این کار را برای شما سریع و سهل کرده است.

- سید الیاس حسینی یک دغدغه مشترک با همسنگران آموزشی ـ تربیتی میز تعلیم و تربیت مبتدا که یکی از میزهای مرکز نوآوری های اجتماعی مبتداست، مدتی است که به فکر جبران یک خلاء مهم است، آن هم اینکه چرا کنشگران و فعالان عرصه تعلیم و تربیت در سطح بین الملل، همدیگر را نمی شناسند یا از کارهای هم باخبر نیستند.

بسیاری از اوقات، یک ارتباط و اتصال با دغدغه مندِ غیرایرانیِ خارج از کشور در حوزه تعلیم و تربیت موجب می شود جرقه ای در ذهن آن فرد ایجاد کند که برشی از نسل جامعه خود را رشد و پرورش دهد؛ ما معتقدیم اینکه فعالان تعلیم و تربیت در سطح بین الملل باید یکدیگر را بشناسند، یک ضرورت بسیار مهم است.

ما معتقدیم اینکه فعالان تعلیم و تربیت در سطح بین الملل باید یکدیگر را بشناسند، یک ضرورت بسیار مهم است.

لذا بر آن شدیم تا با ایده تجربه نوردی آن هم به صورت مجازی و شاید در آینده به صورت حضوری، کنشگر فعال، خلاق و دغدغه مندی که گوشه ای از خاورمیانه مشغول فعالیت است را دعوت کنیم تا تجربیات موفق خود را با ما به اشتراک بگذارد و در این بستر، شناخت از همدیگر به احسن وجه رخ بدهد و در نتیجه موجب تقویت جبهه تعلیم و تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه نوردی بین المللی ؛ در عرصه تعلیم و تربیت

تجربه نوردی بین المللی ؛ در عرصه تعلیم و تربیت