مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 10:202021-07-29سياسي

پسماند شهری بجنورد، همچنان معلق بر هوای بی مدیریتی


چندماه پیش قول 20 روزه ای مبنی بر جابه جایی پسماند شهری از باباموسی به جای دیگر داده شد اما خبری از آن نشد؛ این مشکل به سرانجام نرسیده اما مسؤولان به سراغ موضوعات جدید درروزهای پایانی کار این دوره ی شهرداری رفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بجنورد به ریاست معاونت عمرانی فرمانداری بجنورد و با حضور بخشدار گرمخان، ریاست بنیاد مسکن شهرستان، نماینده شهرداری سازمان پسماند و کارشناسان برگزار شد.

در این جلسه مدیریت پسماند روستایی و جانمایی آن مورد بررسی اعضا و مقرر شد زیرساخت های لازم از جمله آماده سازی بستر فرهنگی، اجتماعی و فراهم نمودن امکانات مالی و تجهیزات لازم پیرو مدیریت پسماند در مناطق روستایی انجام و جانمایی های لازم نیز مورد بررسی و اقدامات اجرایی صورت پذیرد.

همچنین در ادامه جلسه فوق، مدیریت زباله گاه های شهری و اجرایی شدن ایستگاه میانی زباله بجنورد و وضعیت ساماندهی و نحوه دفع زباله های عفونی توسط بخش خصوصی، فرهنگ سازی عمومی و تفکیک زباله از مبدأ در دستور کار و مورد بررسی اعضا حاضر قرار گرفت.

گفتنی است که چندماه پیش نیز قول 20 روزه ای مبنی بر جابه جایی پسماند شهری از باباموسی به جای دیگر داده شد اما خبری از آن نشد؛ این مشکل به سرانجام نرسیده اما مسؤولان به سراغ موضوعات جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماند شهری بجنورد، همچنان معلق بر هوای بی مدیریتی

پسماند شهری بجنورد، همچنان معلق بر هوای بی مدیریتی