مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 10:152021-07-29سياسي

به دنبال صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی هستیم؛ نه مسدود کردن اینترنت


نماینده رشت در مجلس، ابهامات درباره طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی را نوعی شایعه دانست و گفت: طرح صیانت را مطرح کردیم که صیانت از حقوق کاربران است؛ - به دنبال صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی هستیم؛ نه مسدود کردن اینترنت ایسنا/گیلان نماینده رشت در مجلس، ابهامات درباره طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی را نوعی شایعه دانست و گفت: طرح صیانت را مطرح کردیم که صیانت از حقوق کاربران است؛ نه مسدود کردن فضای مجازی و اینترنت، زیرا اصلا این امکان وجود دارد.

محمدرضا احمدی امروز در دیدار با مدیران خبرگزاری های استان گیلان در دفتر خود، ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر خم، اظهار کرد: غدیر به معنی امامت، ولایت، محوریت، گم نکردن صراط مستقیم و حرکت در مسیر است و لذا دشمنان اسلام و انقلاب همواره به دنبال تضعیف غدیر هستند.

وی با اشاره به نقش امام در دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: بعد از پیروزی انقلاب هجمه های زیادی به کشور ما وارد شد و صدام با همکاری آمریکا به دنبال زدن ضربه مهلکی به نظام بود، اما با محوریت امام راحل در سال های جنگ و پس از آن امامت مقام معظم رهبری، توطئه دشمنان را خنثی کردیم.

نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، سالروز عملیات مرصاد را یادآور شکست منافقین که در دوران دفاع مقدس ستون پنجم دشمن بودند، دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی هستیم؛ نه مسدود کردن اینترنت

به دنبال صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی هستیم؛ نه مسدود کردن اینترنت