مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-29سياسي

فرمانداری چهاربرج و باروق در آذربایجان غربی افتتاح شد


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مصوبه هیات دولت در راستای خواست و اراده مردم در خصوص ارتقاء بخش های باروق و چهاربرج به شهرستان تصریح کرد: - ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مصوبه هیات دولت در راستای خواست و اراده مردم در خصوص ارتقاء بخش های باروق و چهاربرج به شهرستان تصریح کرد: با ایجاد فرمانداری و استقرار دستگاه های اجرایی در این دو شهرستان بسترهای توسعه سرعت می گیرد.

محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه هفتم مرداد در آیین ارتقاء بخش چهاربرج و افتتاح فرمانداری این شهرستان که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، وحدت و همدلی را مبنای اصلی توسعه در استان دانست و گفت: ارتقای بخش چهاربرج از خواسته های دیرین مردم بود که با مساعدت دولت و پیگیری های نماینده مردم در مجلس این امر محقق شد.

وی با قدردانی از همراهی مردم در برنامه های دولت افزود: اگر چه برخی نسبت به ارتقاء این دو بخش معترض بودند اما قاطبه مردم با دوراندیشی نسبت به این امر خوشحال و رضایت دارند.

استاندار آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد تا با همراهی مردم و همه ارکان خدمت رسان، روند خدمت رسانی به مردم این دو شهرستان سرعت بیشتری به خود بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداری چهاربرج و باروق در آذربایجان غربی افتتاح شد

فرمانداری چهاربرج و باروق در آذربایجان غربی افتتاح شد