مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 10:002021-07-29سياسي

فعالان حوزه علوم شناختی برای گسترش دانش مغز گام برداشتند/ خلق بیش از 100 ایده


محققان و پژوهشگران با مشارکت در شانزدهمین فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، بیش از یکصد ایده و طرح پژوهشی وتحقیقاتی برای مشارکت و فعالیت های علمی و تخصصی در حوزه دانش و فناوری شناختی به این ستاد ارائه دادند.

- محققان و پژوهشگران با مشارکت در شانزدهمین فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، بیش از یکصد ایده و طرح پژوهشی وتحقیقاتی برای مشارکت و فعالیت های علمی و تخصصی در حوزه دانش و فناوری شناختی به این ستاد ارائه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این طرح ها در 6 حوزه مختلف از جمله طراحی الکترود ثبت سیگنال های عصبی و تحریک سلول های عصبی، آزمون های ارزیابی شناختی غربالگری و تشخیصی، مدیریت و بهسازی محیط یادگیری، توان بخشی شناختی در اختلالات عصب تحولی، مدیریت شناختی و طرح های پژوهشی ترکیبی از چند پایان نامه دانشجویی از سوی پژوهشگران و دانشگاهیان فعال در 58 مرکز علمی کشور برای بررسی و داوری به ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی ارایه شده است.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای سیاست های خود می کوشد با حمایت از طرح های پژوهشی زمینه ترویج دانش، تولید فناوری و خدمات شناختی در سطح کشور فراهم و انگیزه فعالیت های علمی و تحقیقاتی در حوزه های علوم و فن آوری های شناختی گسترش یابد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان حوزه علوم شناختی برای گسترش دانش مغز گام برداشتند/ خلق بیش از 100 ایده

فعالان حوزه علوم شناختی برای گسترش دانش مغز گام برداشتند/ خلق بیش از 100 ایده