مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 09:502021-07-29سياسي

فعالان حوزه علوم شناختی گام ها برای گسترش دانش مغز را برداشتند؛ خلق بیش از 100 ایده


محققان و پژوهشگران با مشارکت در شانزدهمین فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، بیش از یکصد ایده و طرح پژوهشی وتحقیقاتی برای مشارکت و فعالیت های علمی و تخصصی در حوزه دانش و فناوری شناختی به این ستاد ارائه دادند.

- فعالان حوزه علوم شناختی گام ها برای گسترش دانش مغز را برداشتند؛ خلق بیش از 100 ایده محققان و پژوهشگران با مشارکت در شانزدهمین فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، بیش از یکصد ایده و طرح پژوهشی وتحقیقاتی برای مشارکت و فعالیت های علمی و تخصصی در حوزه دانش و فناوری شناختی به این ستاد ارائه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این طرح ها در 6 حوزه مختلف از جمله طراحی الکترود ثبت سیگنال های عصبی و تحریک سلول های عصبی، آزمون های ارزیابی شناختی غربالگری و تشخیصی، مدیریت و بهسازی محیط یادگیری، توان بخشی شناختی در اختلالات عصب تحولی، مدیریت شناختی و طرح های پژوهشی ترکیبی از چند پایان نامه دانشجویی از سوی پژوهشگران و دانشگاهیان فعال در 58 مرکز علمی کشور برای بررسی و داوری به ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی ارایه شده است.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای سیاست های خود می کوشد با حمایت از طرح های پژوهشی زمینه ترویج دانش، تولید فناوری و خدمات شناختی در سطح کشور فراهم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان حوزه علوم شناختی گام ها برای گسترش دانش مغز را برداشتند؛ خلق بیش از 100 ایده

فعالان حوزه علوم شناختی گام ها برای گسترش دانش مغز را برداشتند؛ خلق بیش از 100 ایده