مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-29اقتصادي

بسته حمایت از صادرات1400 نهایی شد


در آخرین روزهای باقی مانده از عمر دولت دوازدهم، سازمان توسعه تجارت از نهایی شدن بسته حمایت از صادرات غیرنفتی کشور در سال 1400 خبر داد.

- در آخرین روزهای باقی مانده از عمر دولت دوازدهم، سازمان توسعه تجارت از نهایی شدن بسته حمایت از صادرات غیرنفتی کشور در سال 1400 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسته حمایت از صادرات غیر نفتی که هر سال از سوی دولت برای کاهش وابستگی به درآمدها نفتی و میدان دادن به کالاهای غیرنفتی نهایی می شود، به صادرکنندگان فعال در این حوزه تسهیلاتی را اعطا می کند تا آنها شانس حضور خود در بازارهای بین المللی را افزایش دهند.

در سال 1398، بسته حمایت از صادرات در بهمن ماه نهایی شد و همین موضوع اجرای ابعاد مختلف آن و نهایی شدن تسهیلات در نظر گرفته شده را با دشواری همراه کرد.

دولت در سال گذشته تلاش کرد این بسته را در ماه های ابتدایی نهایی کند و در سال 1400 نیز به نظر می رسد پیش از رسیدن به نیمه مرداد، مقدمات اجرای این بسته فراهم شده است.

حمید زادبوم – رییس سازمان توسعه تجارت – با اعلام ابلاغ بسته حمایت از صادرات 1400 از سوی معاون اول رییس جمهور، گفته است: پیش نویس بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سال 1400 پس از تدوین و تهیه توسط سازمان توسعه تجارت ایران و تایید سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته حمایت از صادرات1400 نهایی شد

بسته حمایت از صادرات1400 نهایی شد