مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 09:352021-07-29سياسي

اجرای 5 پروژه انتقال آب در مناطق محروم توسط بسیج سازندگی


مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: ساخت 18 منزل مسکونی برای ولی نعمتان اتقلاب، اجرای 5 پروژه انتقال آب، اهدای 30 سری جهیزیه و پخت بیش از یکصد هزار پرس غذای گرم در دستور کار جهادگران بسیج سازندگی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک امید محترمی ظهر امروز در جمع اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای مستقر در روستای گل تپه اظهار کرد: یکی از اولویت های مهم بسیج سازندگی توانمند سازی، حمایت و پشتیبانی از ادوهای جهادی است که این رویکرد در طی این سال ها موجب تخصصی شدن گروه های جهادی شده که در سطح استان مرکزی 1 هزار و 200 گروه جهادی با رویکرد تخصصی در عرصه های مختلف فعالیت می کنند.

وی افزود: بسیج سازندگی پناهگاه جهادگران و تلاش گران برای خدمت به مردم و جامعه است و با رویکرد امید آفرینی و ایجاد نشاط انقلابی از گروه های جهادی حمایت می کند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: گروه های جهادی به عنوان موتور پیشران جامعه اسلامی نقش مهمی در اعتلا و پیشرفت جامعه دارند و بسیج سازندگی با رویکرد تسهیل گری در حرکت های جهادی بسیج در این راستا گام برمی دارد.

محترمی ادامه داد: جهادگران بسیج سازندگی با جهاد مستمر خود در عرصه های مختلف همواره تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کرده اند و در همه میدان های خدمت رسانی حضور فعال داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5 پروژه انتقال آب در مناطق محروم توسط بسیج سازندگی

اجرای 5 پروژه انتقال آب در مناطق محروم توسط بسیج سازندگی