مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 09:252021-07-29سياسي

اطعام علوی توسط خادمان رضوی/ توزیع 220 هزار وعده غذا و 7 هزار قرص نان در روز غدیر


خادمان رضوی همزمان با عید غدیر، از سیره علوی در دست گیری از نیازمندان و اطعام آن ها پیروی کردند و بیش از 220 هزار وعده غذا و هفت هزار قرص نان را بین خانواده های نیازمند در خراسان و همچنین در شهرهای استان خوزستان توزیع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس یکی از اعمال سفارش شده برای روز عید غدیر اطعام است و در این راستا خادمان امام رضا (ع) با مشارکت ناذران و خیران، 110 هزار وعده غذای متبرک مهمانسرای حضرت برای توزیع در روز عید غدیر طبخ کردند که بخشی از آن بین زائران حرم مطهر رضوی و بخشی نیز برای اطعام خانواده های نیازمند ساکن شهر مشهد و حومه توزیع شد.

توزیع 110 هزار غذای متبرک در سفره مردم خوزستان این آستان در اقدامی مشابه و البته در خوزستان با مشارکت بنیاد کرامت رضوی و کانون های خدمت در استان خوزستان، به مناسبت عیدسعید غدیر 110 هزار وعده غذای متبرک در شهرهای استان خوزستان توزیع کرد تا همزمان با عید ولایت، مردم خونگرم این استان نیز مهمان سفره کرامت شوند و از مسافت بیش از 1600 کیلومتری تا مشهدالرضا (ع)، شمیم رضوی و عطر حرم مطهر را استشمام کنند.

با تدابیر و برنامه ریزی صورت گرفته از سوی بنیاد کرامت رضوی، امروز شهرستان‎های آبادان، شادگان، اهواز، شوشتر، کارون، هویزه، سوسنگرد، خرمشهر، دزفول، گتوند، مسجد سلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطعام علوی توسط خادمان رضوی/ توزیع 220 هزار وعده غذا و 7 هزار قرص نان در روز غدیر

اطعام علوی توسط خادمان رضوی/ توزیع 220 هزار وعده غذا و 7 هزار قرص نان در روز غدیر