مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 08:582021-07-29سياسي

توزیع بیش از 500 هزار پرس غذا در روز عید غدیر


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه اطعام در روز عید غدیر از آداب آن است،گفت: بیش از 500 هزار پرس غذا در این روز بین مردم توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی شعبان زاده پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در سال های گذشته شکل برگزاری مراسم ها در کشور و استان تغییر کرده است، گفت: در تمام مساجد برنامه ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه برگزاری برنامه های ویژه در 110 مسجد استان قم خواهیم داشت افزود: کاروان خودرویی غدیر در روز عید غدیر در مسیر بلوار پیامبر اعظم حدفاصل حرم مطهر حضرت معصومه تا مسجد مقدس جمکران یکی از برنامه های شاخص در این روز است.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد جدید سازمان تبلیغات تمرکز بر روی اجتماعی سازی دین بوده است ادامه داد: نهضت پیشرفت بانوان استان با تقسیم 20 منطقه در استان و در هر منطقه یک بانو به عنوان راهکار منطقه ای در حال انجام است.

شعبان زاده با اشاره به برنامه های مهم بانوان گفت: نمایشگاه فرازمان و فرامکان در مصلی قدس با هدف معرفی زندگانی امیرالمومنین علیه السلام و معارف علوی برپاست و اجرای تئاتر حسنیه با موضوع ارادت بانوان نسبت به امیر المومنین در تاریخ، برپایی نمایشگاه خیمه های علوی از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 500 هزار پرس غذا در روز عید غدیر

توزیع بیش از 500 هزار پرس غذا در روز عید غدیر