مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 08:402021-07-29سياسي

طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی مشکلی برای کسب وکارها ایجاد نمی کند


مرکز پژوهش های مجلس به سوالات مربوط به طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، این مرکز به جهت اطلاع عموم، به برخی از پرتکرارترین ابهامات و سوالات پیرامون طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی پاسخ داد که به شرح زیر است: سوالات مرتبط با کلیات طرح 1) مصادیق خدمات پایه کاربردی چیست؟ مصادیق اصلی خدمات پایه کاربردی براساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی عبارتند از: شبکه های اجتماعی، جستجوگرها، خدمات پایه مکانی و نقشه (مانند بلد و نشان)، خدمات میزبانی داده و.

2) طرح اولیه موسوم به طرح صیانت ایرادات زیادی داشته آیا همان طرح در دستور است؟ طرح صیانت سال 1399 از دستور خارج و بایگانی شد و مفاد طرح جدید از نو و طی جلسات متعدد کارشناسی بازنویسی شده است.

3) چرا باید طرح در قالب اصل هشتاد و پنجم مورد بررسی قرار گیرد؟ 1- ابعاد فنی و کارشناسی طرح بالاست و از پیچیدگی زیادی برخوردار است؛ 2- ذی نفعان زیادی دارند؛ 3- با 85 ای شدن امکان مداخله مستقیم نظرات مردم و کارشناسان در قانونگذاری فراهم می شود ولی در غیر آن این امکان فراهم نمی شود؛ 4- امکان قانونگذاری با کیفیت بهتر فراهم می شود؛ 5- متن نهایی قانون دائمی نمی شود، بلکه موقت خواهد بود (3-5 سال) و در نتیجه امکان اصلاح ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی مشکلی برای کسب وکارها ایجاد نمی کند

طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی مشکلی برای کسب وکارها ایجاد نمی کند