مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 08:302021-07-29سياسي

اصحاب رسانه میدان را خالی کنند ضربه زدن دشمنان به انقلاب بیشتر می شود


هر اندازه اصحاب رسانه میدان را خالی کنند، بدخواهان میدان را جهت آسیب رسانی به وحدت عمومی و اهداف انقلاب و نظام گسترده می بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور، گفت: اصحاب رسانه انصافاً متحمل زحمات طاقت فرسایی هستند که اگر شوق و ذوق و علاقه به این کار نبود، انگیزه دیگری نمی توانست محرک آنان در جهت ایفای نقش و رسالت شان باشد.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: عشق به کار خبری، تلاش در جهت آگاهی بخشی به مردم، به روز رساندن اطلاعات و آگاهی عمومی فرصتی را برای مردم و شهرستان ایجاد می کند تا در زمینه دفع دسیسه ها و از بین بردن نقشه های بدخواهان از این فرصت بهره برداری کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود: به هر اندازه که اصحاب خبر و رسانه در صحنه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم باشند به همان اندازه بدخواهان در جهت  ایجاد جو کاذب یأس و نا امیدی برای مردم ناموفق می شوند.

از سوی دیگر هر اندازه اصحاب رسانه میدان را خالی کنند، بدخواهان میدان را در جهت آسیب رسانی به وحدت عمومی و اهداف انقلاب و نظام اسلامی گسترده می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه میدان را خالی کنند ضربه زدن دشمنان به انقلاب بیشتر می شود

اصحاب رسانه میدان را خالی کنند ضربه زدن دشمنان به انقلاب بیشتر می شود