مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-29سياسي

315 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تهیه و توزیع کمک های مومنانه یکی از اقدامات مهم برای کاهش آسیب های بیماری کرونا است که تاکنون بیش از 315 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شد و این اقدام همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز در آیین تجلیل از کادر درمان و پرسنل سادات بیمارستان امیرالمومنین(ع) و مرکز فوق تخصصی ثارالله اراک اظهار کرد: سلامت و امنیت رکن پایداری و مهم ترین زیرساخت برای پیشرفت و حرکت کشور است و امروز مدافعان سلامت و کادر درمان حافظان سلامت جامعه هستند و از این منظر وظیفه مهمی بر دوش دارند.

وی افزود: شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی حیات با برکت خود را در راه تامین امنیت مردم و انقلاب صرف کرد و آنچنان خداوند ایشان را در نزد مردم عزیز کرد که تشییع میلیونی و باشکوه تاریخ را رقم زد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با مجاهدت های شبانه روزی به نماد مقاومت و ایستادگی ملت تبدیل شد و امروز اگر می خواهیم دنباله رو راه و مسیر ایشان باشیم باید سلیمانی وار در آن کاری که هستیم مجاهدت کنیم.

کریمی با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم در همه ابعاد سلیمانی وار حرکت کردن در جامعه اسلامی است که کادر درمان با مجاهدت های شبانه روزی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

315 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد

315 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد