مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-29اجتماعي

خلیج فارس آرام می گیرد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش بینی می شود از اواخر وقت امروز با کاهش سرعت وزش بادها، دریا نیز به تدریج آرام شود.

- ایسنا/بوشهر کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش بینی می شود از اواخر وقت امروز با کاهش سرعت وزش بادها، دریا نیز به تدریج آرام شود.

محمد رضا انصاری اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای شمال غربی در قسمت های شمالی خلیج فارس تا اوایل وقت امشب است.

بنابراین در این مدت سواحل شمالی و مرکزی استان (سواحل بندر دیلم تا مطاف) به نسبت متلاطم است.

وی ادامه داد: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از فردا جمعه و در هفته آینده، به جز در اواسط روز که سرعت وزش بادهای شمال غربی تا غربی تا حدودی افزایش می یابد، در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام خواهد بود.

انصاری بیان کرد: آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و در برخی نقاط همراه با گردوخاک و فردا در مناطق جنوبی مه صبحگاهی خواهد بود.

وی عنوان کرد: در مناطق شمالی و مرکزی استان بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت 10 تا 36 و امروز تا اوایل شب گاهی تا 48 کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت 8 تا 32 و امروز تا اوایل شب گاهی تا 40 کیلومتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس آرام می گیرد

خلیج فارس آرام می گیرد