مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-29اقتصادي

جزییات تونل البرز در آزادراه تهران- شمال


رییس بنیاد مستضعفان اعلام کرد که تونل البرز یکی از پیچیده ترین پروژه ها در غرب آسیا بوده و با افتتاح آن به وعده خودمان عمل کردیم.

- رییس بنیاد مستضعفان اعلام کرد که تونل البرز یکی از پیچیده ترین پروژه ها در غرب آسیا بوده و با افتتاح آن به وعده خودمان عمل کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز فتاح در مراسم بهره برداری از طرحهای ملی وزارت راه و شهرسازی که یکی از آنها بهره برداری آزمایشی ویدئوکنفرانسی از مسیر رفت تونل البرز در منطقه دو آزادراه تهران شمال بود اظهار کرد: پس از افتتاح منطقه اول آزاد راه تهران- شمال در اسفند ماه 98 و در جریان بازدید از منطقه دو این آزادراه که رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر راه حضور داشتند تصمیم گرفتیم که تا پایان دولت تونل البرز به پایان برسد و امروز این تونل آماده افتتاح شده و قابل عبور و مرور خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: 83 سال است که مردم باید برای عبور از این مسیر از تونل کندوان عبور کنند و 60 سال است که تونل کندوان یکطرفه بوده و 23 سال پیش قرارگاه خاتم الانبیاء این تونل را تعویض کرد و به صورت دوطرفه تردد در آن برقرار شد.

فتاح با اشاره به پایان تر بودن تراز تونل البرز نسبت به تونل کندوان گفت: تونل کندوان مشکلی که دارد این است که قبل از آن شیب به گونه ای است اگر آب جاری شود به سمت کرج می رود و پس از این تونل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تونل البرز در آزادراه تهران- شمال

جزییات تونل البرز در آزادراه تهران- شمال