مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-29پزشكي

وضعیت زرد شهرستان طارم شکننده است


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم گفت: وضعیت زرد شهرستان طارم شکننده است و شهرستان در آستانه وضعیت نارنجی قرار دارد.

- ایسنا/زنجان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم گفت: وضعیت زرد شهرستان طارم شکننده است و شهرستان در آستانه وضعیت نارنجی قرار دارد.

ارشد بهرامی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت کرونا در شهرستان طارم، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان طارم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد ولی با توجه به افزایش شمار بیماران سرپایی کرونا که باعث افزایش تعداد بستری های کرونایی خواهد شد و نارنجی و قرمز بودن شهرستان های اطراف، شهرستان طارم در آستانه وضعیت نارنجی قرار دارد و وضعیت زرد حاضر شکننده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان پایین آمده است، افزود: در این وضعیت مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از مراسم، دورهمی ها و سفرها دوری کنند و به دلیل عادی انگاری و کاهش استفاده از ماسک به دلیل هوای گرم شهرستان، شاهد افزایش بیماری در منطقه به صورت سرپایی هستیم.

این مسئول با بیان اینکه در کل نقاط شهرستان ویروس کرونا وجود دارد و روستاهای هندی کندی، تشویر، ونیسر، درام و چورزق کانون های آلوده شهرستان هستند، تصریح کرد: تدابیر لازم برای کنترل ویروس کرونا در طارم اندیشیده شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت زرد شهرستان طارم شکننده است

وضعیت زرد شهرستان طارم شکننده است