مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 08:152021-07-29اجتماعي

هشدار هواشناسی نسبت به فعالیت مونسون هند در 11 شهر سیستان و بلوچستان


رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد این اداره کل گفت: از بعدازظهر پنج شنبه موج جدید بارش های مونسون در 11 شهرستان آغاز می شود که موجب سیلابی شدن رودخانه ها و آبگرفتگی برخی معابر خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد این اداره کل گفت: از بعدازظهر پنج شنبه موج جدید بارش های مونسون در 11 شهرستان آغاز می شود که موجب سیلابی شدن رودخانه ها و آبگرفتگی برخی معابر خواهد شد.

علی ملاشاهی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی بارش های همرفتی موج جدید، شهرستان های سرباز، راسک، نیکشهر، قصرقند، فنوج، جنوب ایرانشهر، بمپور، دلگان، مهرستان، سیب سوران و سراوان را فرا می گیرد.

وی ادامه داد: پدیده های مخاطره آمیز این سامانه شامل بارش های رگباری، رعدوبرق و صاعقه، تندباد شدید لحظه ای و خیزش موقتی گردوخاک، سیلابی شدن معابر و پرآب شدن رودخانه های محلی است.

رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: احتمال می رود در نتیجه سیلاب های سامانه برای مدتی برخی محورهای مواصلاتی روستایی که فاقد زیرساخت ها مناسب هستند، مسدود شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی نسبت به فعالیت مونسون هند در 11 شهر سیستان و بلوچستان

هشدار هواشناسی نسبت به فعالیت مونسون هند در 11 شهر سیستان و بلوچستان