مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 08:102021-07-29اقتصادي

حجم دولت در اقتصاد از 80 درصد عبور کرد


حجم دولت در اقتصاد ما از 80 درصد عبور کرده است و بنا به برخی شنیده ها، حجم دولت در اقتصاد ما از حجم دولت در اقتصاد شوروی سابق حتی بالاتر رفته و این یک علامت هشدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علی صادقی همدانی در کلاب هاوس خبرگزاری خبرآنلاین درباره این که ایده های اقتصادی دولت رییسی وامدار کدام تفکر اقتصادی است؟ اظهار داشت: کلیدواژه اصلی این بحث، تفکر اقتصادی است.

تئوریسین ها و مشاوران تیم اقتصادی دولت آینده را به دو بخش تقسیم می کند.

بخش اول، افرادی هستند مثل آقای دکتر رهبر و دکتر طیب نیا و دکتر داودی، سوابق اجرایی در کشور داشتند و کارنامه اجرایی شان مشخص هست.

بنابراین ارزیابی مشخصی می توانیم داشته باشیم که چه نوع تفکر اقتصادی ای دارند.

وی افزود: امروز که صحبت می کنیم، حجم دولت در اقتصاد ما از 80 درصد عبور کرده است و بنا به برخی شنیده ها، حجم دولت در اقتصاد ما از حجم دولت در اقتصاد شوروی سابق در آستانه فروپاشی حتی تجاوز کرده و این یک علامت هشدار است، یا به نوعی نشان دهنده تفکر حاکم بر اقتصاد کشور از منظر مجریان و مدیران دولت های قبلی است.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: اما یک بخشی از تئوریسین ها، مشاوران و مدیران اقتصادی دولت آقای رییسی، افرادی هستند که ممکن است با آنها کمتر آشنایی داشته باشیم، اما بنده به دلیل مطالعاتی که داشتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم دولت در اقتصاد از 80 درصد عبور کرد

حجم دولت در اقتصاد از 80 درصد عبور کرد