مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-29حوادث

حریق هتل آپارتمان سه طبقه در شیراز/ جان باختن 2 نفر در سانحه رانندگی


نجاتگران آتش نشانی شیراز، 15 تن از مسافران هتل آپارتمانی را که بر اثر حریق در طبقات گرفتار شده بودند را به محل امن منتقل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس سازمان آتش نشانی شیراز با بیان این خبر گفت: در ساعت 11:38 امروز مشاهده شدن دود و زبانه کشیدن شعله های آتش از واحد شرقی در طبقه سوم یک هتل آپارتمان سه طبقه واقع در خیابان حدادی به سامانه 125 آتش نشانی شیراز اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز آتش نشان از ایستگاه یک را به همراه خودروهای اطفاء حریق به محل حادثه اعزام کرد.

محمدهادی قانع با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد کانون آتش سوزی آشپزخانه این واحد بوده و آتش گرفتن هود آشپزخانه منجر به آتش سوزی و سرایت آن به لوازم قابل اشتعال شده است.

وی با بیان اینکه شعله های آتش در این واحد به سرعت در حال گسترش بود، گفت: این امر باعث بروز دود سنگین در طبقات شد.

قانع اضافه کرد: آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه نسبت به اطفاء حریق ، نجات مسافران و خارج کردنشان به بیرون از هتل اقدام کردند.

وی با بیان اینکه همزمان با عملیات اطفای حریق، آتش نشانان عملیات تهویه دود از محیط را نیز آغاز کردند، گفت: نجاتگران آتش نشانی 15 تن از مسافران این هتل آپارتمان را که در طبقات گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق هتل آپارتمان سه طبقه در شیراز/ جان باختن 2 نفر در سانحه رانندگی

حریق هتل آپارتمان سه طبقه در شیراز/ جان باختن 2 نفر در سانحه رانندگی