مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-29سياسي

نسخه «ملانوری» برای دامداران؛ خروج هرگونه نهاده دامی ممنوع!


برای تأمین نیاز دام موجود استان خروج کلیه تولیدات نهاده های دامی داخلی را ممنوع کردیم و از همه ظرفیت ها برای رفع نیاز موجود استفاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ضمن تبریک عید سعید غدیر، خشکسالی و و به واسطه همجواری با استان های کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان که با کرونای دلتا درگیر هستند، خوشبختانه شرایط مطلوبی داریم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آمار ابتلا و شیوع بیماری افزایشی است اما نسبت به میانگین کشوری وضعیت بهتری داریم، مطرح کرد: در حال حاضر 5 شهرستان استان قرمز،  3 شهرستان نارنجی و 3 شهرستان نیز زرد هستند.

عدم رعایت پروتکل ها در استان ملانوری علت اصلی شیوع بیماری را عدم رعایت پروتکل ها عنوان کرد و گفت: نرخ رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان 10 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

وی همچنین به پدیده خشکسالی اشاره کرد و بیان داشت: این بحران، اثرات جدی بر بخش های کشاورزی، دامداری، فعالیت های اقتصادی و منابع آبی وارد کرده که براساس برنامه ریزی هایی که صورت گرفت ما قبل از فرا رسیدن فصل گرما، با راه اندازی قرارگاه آب استان تجهیزات و امکانات تمام دستگاه های اجرایی را بسیج کردیم تا در خدمت تأمین آب شرب مردم و دام استان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه «ملانوری» برای دامداران؛ خروج هرگونه نهاده دامی ممنوع!

نسخه «ملانوری» برای دامداران؛ خروج هرگونه نهاده دامی ممنوع!