مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-29پزشكي

آمادگی دانشگاه آزاد برای واکسیناسیون دانشگاهیان کل کشور و آحاد مردم


مراسم آغاز واکسیناسیون اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های کشور با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون کل وزارت بهداشت در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

- مراسم آغاز واکسیناسیون اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های کشور با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون کل وزارت بهداشت در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد مهدی طهرانچی در مراسم آغاز واکسیناسیون اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های کشور صبح امروز همزمان با عید سعید غدیرخم با حضور دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، با تبریک عید غدیرخم، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای حرکت اجتماعی خود و با توجه به اینکه در تربیت پزشک و پرستاران، کمک آموزش عالی پزشکی است، در بخش سلامت نیز رسالت اجتماعی برای خود قائل است تا در حرکت های بزرگ ملی نقش آفرینی کند.

وی با اشاره به آغاز واکسیناسیون دانشگاهیان، اظهار داشت: واکسن بحثی جدی است تا کشور بتواند در مدت کوتاهی ساماندهی و سازماندهی شود و لازمه باز شدن مدارس و دانشگاه ها، واکسیناسیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه آزاد برای واکسیناسیون دانشگاهیان کل کشور و آحاد مردم

آمادگی دانشگاه آزاد برای واکسیناسیون دانشگاهیان کل کشور و آحاد مردم