مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 08:002021-07-29اقتصادي

سرقت حدودا 5 میلیارد دلاری اموال عمومی در تونس


بر اساس گزارشی که کمیته ملی تحقیق درباره رشوه و فساد ارائه کرده، تعداد کسانی که دست به غارت اموال کشور زده اند، 460 تن است و لیستی از اسامی این افراد تهیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، رییس جمهوری تونس ضمن اعلام سرقت مبلغی حدود 5 میلیارد دلار از پول های مردم توسط 460 تن تاکید کرد، سارقان در صورت بازگرداندن این مبلغ، پرونده شان بسته می شود.

قیس سعید، رییس جمهوری تونس در دیدار با سمیر ماجول، رییس اتحادیه صنعت، تجارت و صنایع دستی تونس اظهار کرد: کشور شرایط دشوار و روز های تاریخی را پشت سر می گذارد.

سعید گفت: از تجار می خواهم در شرایط سختی که کشور دارد، پیش از هر رویکرد دیگری مبتنی بر سود و یا استفاده از این شرایط برای سوداگری و احتکار، روحیه ملی گرا داشته باشند و قیمت ها را کاهش دهند.

رییس جمهوری تونس در ادامه تاکید کرد: در صورت هر گونه تلاش در راستای کسب سود بیشتر و یا احتکار اجناس در این شرایط، قوانین به شکل کامل و جدی اجرا خواهد شد.

او در بخش افزود: بر اساس گزارشی که کمیته ملی تحقیق درباره رشوه و فساد ارائه کرده، تعداد کسانی که دست به غارت اموال کشور زده اند، 460 تن است و لیستی از اسامی این افراد تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت حدودا 5 میلیارد دلاری اموال عمومی در تونس

سرقت حدودا 5 میلیارد دلاری اموال عمومی در تونس