موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-29ورزشي

سومین مرکز تجمیعی واکسن کرونا در نجف آباد افتتاح شد


سومین مرکز تجمیعی واکسن کرونا در شهرستان نجف آباد همزمان با عید سعید غدیر و با تزریق واکسن کوایران برکت افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نجف آباد، پیش از ظهر امروز سومین مرکز تجمیعی تزریق واکسن آن را دریافت می کنند.

    علیرضا غیور رییس شبکه بهداشت نجف آباد نیز در ادامه ابراز داشت: در شهرستان مجموعا 15 مرکز امر واکسناسیون کرونا را پیگیری و انجام می دهند، مرکز تجمیعی حسینیه فاطمه الزهرا که امروز افتتاح شد با دارا بودن 6 هزار متربع فضا قابلیت برقراری بیش از 50 تیم واکسیناتوری را برای خواهران و برادران دارد.

وی افزود: ای مرکز در اولین روز با فراخوان گره های هدف و تزریق واکسن ایرانی کوبرکت کار خود را آغاز کرد و در روزهای آتی نیز با فرخوان های ابلاغ شده به گروهای سنی و هدف دیگر امر واکسناسیون به شدت انجام خواهد شد.

غیور تصریح کرد: در کنار واکسن برکت از واکسن سینوفارم و آسترازانکا نیز استفاده می شود تا بتوان به همه گروه های هدف و تعریف شده تزریق را انجام داد.

رییس شبکه بهداشت نجف آباد در پایان گفت: تا کنون حدود 38 هزار دوز واکسن در شهرستان نجف آباد تزریق شده که حدود 30 هزار دوز آن مرحله اول و 8 هزار دوز دوم و تقریبا 12 درصد گروه جمعیتی شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین مرکز تجمیعی واکسن کرونا در نجف آباد افتتاح شد

سومین مرکز تجمیعی واکسن کرونا در نجف آباد افتتاح شد