مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-29بين الملل

میدل ایست آی: نخست وزیر تونس شب کودتا در داخل کاخ ریاست جمهوری کتک خورده بود


یک سایت انگلیسی فاش کرد، نخست وزیر تونس که رییس جمهوری این کشور برکناری اش را اعلام کرد، شامگاه یکشنبه پیش از موافقت با استعفا، در کاخ ریاست جمهوری مورد حمله فیزیکی قرار گرفته و کتک خورده بود.

- میدل ایست آی: نخست وزیر تونس شب "کودتا" در داخل کاخ ریاست جمهوری کتک خورده بود یک سایت انگلیسی فاش کرد، نخست وزیر تونس که رییس جمهوری این کشور برکناری اش را اعلام کرد، شامگاه یکشنبه پیش از موافقت با استعفا، در کاخ ریاست جمهوری مورد حمله فیزیکی قرار گرفته و کتک خورده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت انگلیسی میدل ایست آی در گزارشی به نقل از برخی منابع نزدیک به هشام المشیشی، نخست وزیر تونس نوشت که او پیش از قبول استعفا در کاخ ریاست جمهوری مورد ضرب و شتم قرار گرفته است اما المشیشی چگونگی جراحات وارده را تایید نکرده چون از زمان برکناری اش در ملأ عام حاضر نشده است.

میدل ایست آی به نقل از این منابع آگاه نوشت، جراحات بزرگی در بدن المشیشی ایجاد شده و یکی از منابع نیز گفت، المشیشی از ناحیه صورت آسیب دیده و به همین دلیل تا این لحظه در انظار عمومی حضور نیافته است.

این سایت انگلیسی در ادامه گزارش خود آورد: المشیشی روز یکشنبه به کاخ ریاست جمهوری فراخوانده شد و در آنجا قیس سعید، رییس جمهوری تونس کودتای خود و تعلیق فعالیت پارلمان را اعلام کرد، یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدل ایست آی: نخست وزیر تونس شب کودتا در داخل کاخ ریاست جمهوری کتک خورده بود

میدل ایست آی: نخست وزیر تونس شب کودتا در داخل کاخ ریاست جمهوری کتک خورده بود