مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 07:502021-07-29سياسي

کلنگ مجتمع آموزش عالی فاطمیه شیراز به زمین زده شد


آیین کلنگ زنی مجتمع آموزش عالی فاطمیه شیراز امروز در روز عید سعید غدیر با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان استانی برگزار شد.

- ایسنا/فارس آیین کلنگ زنی مجتمع آموزش عالی فاطمیه شیراز امروز در روز عید سعید غدیر با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان استانی برگزار شد.

رییس هیات امنا و هیت موسس موسسه آموزش عالی فاطمیه شیراز پنج شنبه 7 مرداد در مراسم آیین کلنگ زنی این موسسه، ضمن تبریک عید غدیر، گفت: موسسه آموزش عالی فاطمیه اول مهر 1390 ویژه خواهران تاسیس شد.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری با بیان اینکه این موسسه در استان فارس و در جنوب کشور تنها مرکز آموزش عالی ویژه خواهران است، هدف اصلی از تاسیس این مرکز را کار فرهنگی مناسب و منسجم دانست.

او رهنمودهای مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری می بینم که تفکیک جنسیتی در دانشگاه هایی که از ابتدا مختلط بوده کار پیچیده و دشواری است لذا اگر دانشگاهی از اول جداگانه باشد کار خوبی است؛ در راستای همین رهنمود در استان فارس این موسسه آغاز به کار کرد.

رییس هیات امنا موسسه آموزش عالی فاطمیه شیراز با تاکید براینکه آموزش عالی محل سود بری نیست، خاطرنشان کرد: از مهرماه 1390 مرکز با 48 دانشجو کار را شروع کرده، اما اکنون 1100 دانشجو مشغول به تحصیل و فراگیری علم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ مجتمع آموزش عالی فاطمیه شیراز به زمین زده شد

کلنگ مجتمع آموزش عالی فاطمیه شیراز به زمین زده شد