مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 07:452021-07-29سياسي

برگزاری سلسله جشن های دهه ولایت در رزن،درگزین و دمق


همدان_مسئول شورای هیئات مذهبی رزن و درگزین گفت: سلسله جشن های بزرگ غدیر در مرکز شهر رزن، دمق و قروه برگزار و بیش از پنج هزار پرس غذای گرم به عنوان اطعام غدیر پخت و توزیع می شود.

- اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت ایام غدیر خم شورای هیئات شهرستان رزن نشست کتابخوانی با معرفی پنج جلد کتاب ارزشمند با موضوع اهمیت و آثار حجاب و عفاف از منظر قرآن، روایات و ادیان مختلف برگزار خواهد کرد.

وی همچنین از برگزاری اردوی یک روزه نوجوانان با عنوان دختران حیدری خبر داد و گفت: این اردو ویژه نوجوانان طرح تابستانی است و تنها افرادی که در طرح تابستانی شرکت داشته باشند می توانند در این اردو حضور پیدا کنند.

ب مرادی همچنین از برگزاری نشست بصیرتی با موضوع ویژگی ها و فضائل مولای متقیان و اهمیت ایام امامت و ولایت حضرت امام علی علیه السلام و نیز تشکیل حلقه معرفتی با موضوع حجاب و عفاف و سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام خبر داد.

مسئول شورای هیئات مذهبی رزن و درگزین گفت: از دیگر برنامه های شورای هیئات شهرستان رزن می توان به تجدید میثاق با آرمانهای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سلسله جشن های دهه ولایت در اکثر روستاها و شهرها، جشن بزرگ غدیر در مرکز شهر رزن دمق قروه و پخت و توزیع بیش از پنج هزار پرس غذای گرم اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سلسله جشن های دهه ولایت در رزن،درگزین و دمق

برگزاری سلسله جشن های دهه ولایت در رزن،درگزین و دمق