مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 07:402021-07-29اقتصادي

میلیاردها دلار از پول مردم تونس به سرقت رفت


رییس جمهوری تونس ضمن اعلام سرقت مبلغی حدود 5 میلیارد دلار از پول های مردم توسط 460 تن تاکید کرد، سارقان در صورت بازگرداندن این مبلغ، پرونده شان بسته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، قیس سعید، رییس جمهوری تونس در دیدار با سمیر ماجول، رییس اتحادیه صنعت، تجارت و صنایع دستی تونس اظهار کرد: کشور شرایط دشوار و روزهای تاریخی را پشت سر می گذارد.

سعید گفت: از تجار می خواهم در شرایط سختی که کشور دارد، پیش از هر رویکرد دیگری مبتنی بر سود و یا استفاده از این شرایط برای سوداگری و احتکار، روحیه ملی گرا داشته باشند و قیمت ها را کاهش دهند.

رییس جمهوری تونس در ادامه تاکید کرد: در صورت هر گونه تلاش در راستای کسب سود بیشتر و یا احتکار اجناس در این شرایط، قوانین به شکل کامل و جدی اجرا خواهد شد.

او در بخش افزود: بر اساس گزارشی که کمیته ملی تحقیق درباره رشوه و فساد ارائه کرده، تعداد کسانی که دست به غارت اموال کشور زده اند، 460 تن است و لیستی از اسامی این افراد تهیه شده است.

سعید در ادامه گفت: طبق اطلاعاتی که یکی از نخست وزیران سابق ارائه کرده، مبلغی که آنها باید بازگردانند، 13.

5 میلیارد دینار معادل 4.

8 میلیارد دلار است، من پیشتر خواستار سازش کیفری شده بودم، هرگز نیتی برای مجازات کسی و یا آسیب رساندن به تجار به ویژه مالکان موسسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلیاردها دلار از پول مردم تونس به سرقت رفت

میلیاردها دلار از پول مردم تونس به سرقت رفت