مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-29بين الملل

ازسرگیری تنش ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان؛ یک نظامی ارمنی زخمی شد


در حالی که جمهوری آذربایجان، ارمنستان را به نقض آتش بس در مرز دو کشور متهم کرده، وزارت دفاع ارمنستان مدعی شده که نیروهای باکو امروز به سمت مرز آتش گشوده و یک نظامی این کشور را زخمی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد که ارتش جمهوری آذربایجان امروز (پنجشنبه) به سمت مواضع ارمنستان در مرز مشترک دو کشور در استان گغارکونیک آتش گشوده است و یک نظامی ارتش ارمنستان را در مرز دو کشور متهم کرده بود، وزارت دفاع ارمنستان در بیانیه ای اعلام کرد: حدود ساعت 08:45 صبح امروز (پنجشنبه)، نیروهای مسلح (جمهوری) آذربایجان، در نقض مکرر آتش بس، به سمت مواضع ارمنستان در مرز ارمنستان-آذربایجان در استان گغارکونیک تیراندازی کردند.

ی نظامی ارمنی زخمی شد.

با اقدامات تلافی جویانه، حمله دشمن دفع شد .

وزارت دفاع ارمنستان در بیانیه خود ادامه داد: دشمن متحمل خساراتی شد و حمله دفع گردید و از ساعت 09:30 به بعد اوضاع آرام بوده است .

روز گذشته (چهارشنبه)، طبق گفته ارتش ارمنستان و جمهوری آذربایجان، تیراندازی شدیدی در مرز دو کشور رخ داد و آن طور که باکو می گوید، دو نظامی جمهوری آذربایجان زخمی شدند و ارمنستان نیز اعلام کرده است که سه نظامی کشورش کشته شده اند و پنج نظامی زخمی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازسرگیری تنش ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان؛ یک نظامی ارمنی زخمی شد

ازسرگیری تنش ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان؛ یک نظامی ارمنی زخمی شد