مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-29پزشكي

جان؛ بهای غفلت روزهای کرونایی در کرمانشاه/ 5 نفر دیگر هم رفتند!


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پنج مورد فوتی طی شبانه روز گذشته با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان ثبت شده است.

- مهدی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 203 بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند و 138 نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

وی از افزایش آمار بستری در استان خبر داد و افزود: طی شبانه روز گذشته، 66 مورد بیمار مثبت بستری و 251 بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

به گفته رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، هم اکنون 624 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه پنج مورد فوتی با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان طی شبانه روز گذشته ثبت شده است، افزود: تاکنون یک هزار و 961 نفر براثر ابتلای قطعی به کرونا در استان جان خود را از دست داده اند.

محمدی ضمن گله مندی از سهل انگاری مردم در مقابل شیوع بی رحمانه کرونا ویروس در استان، گفت: کرونا در کمین غفلت ما است و بی رحمانه جان عزیزانمان را می گیرد، لطفا رعایت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان؛ بهای غفلت روزهای کرونایی در کرمانشاه/ 5 نفر دیگر هم رفتند!

جان؛ بهای غفلت روزهای کرونایی در کرمانشاه/ 5 نفر دیگر هم رفتند!