مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 07:202021-07-29سياسي

غدیر بهانه عاشقی و دلدادگی/پرچم های سبز در استان سمنان افراشته شد


عید سعید غدیر در حالی فرارسید که مردم استان سمنان پویش هر خانه یک پرچم جشن عید ولایت مولا را به عنوان بهانه ابراز عشق و دلدادگی به مولایشان اجرا کردند.

- - گروه استان ها: مردم استان سمنان عید سعید غدیر را امسال به گونه ای دیگر گرامی داشتند و برنامه های مختلف ابتکاری را با توجه به شرایط کویید 19 و رنگ بندی کنونی استان به منصه بروز رساندند تا نشان دهند که همیشه غیر بهانه ای برای عاشقی و دلدادگی شأن محسوب می شود.

مراسم مرتبط با غدیر با رعایت مسائل بهداشتی در فضای باز پارک ها و مقابل مساجد به صورت بسیار محدود توسط هیئت های مذهبی، موکب ها و بعضاً از سوی شهرداری ها برگزار و مردم در جشن ولایت علی (ع) حضور یافتند.

جشن غدیر در کوی و برزن ابتکارات مردم اما کار را به جای جالبی رسانده است از روزهای قبل پوش هر خانه یک پرچم حضور یافته و بر سر در منازل شأن پارچه های سبزی را افراشته اند که در شهرستان های هشت گانه استان رنگ و جلای خاصی به کوی و برزن بخشیده است.

مردم استان سعی کرده اند حالا که شرایط کرونا سبب شده تا نتوانند در مراسم گسترده غدیر حضور یابند هر کدامشان مبلغ غدیر باشند و در این راه، چه بر سر در خانه هایشان و چه در فضای مجازی سنگ تمام گذاشته اند و استان سمنان به بزرگترین جشن غدیر بدل کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غدیر بهانه عاشقی و دلدادگی/پرچم های سبز در استان سمنان افراشته شد

غدیر بهانه عاشقی و دلدادگی/پرچم های سبز در استان سمنان افراشته شد