مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-29سياسي

بهره برداری از فاز اول بزرگراه غدیر سبزوار/ شهردار: نواقص را برطرف می کنیم


پروژه بزرگراه غدیر که امروز و به مناسبت عید غدیر به بهره برداری رسید، نواقصی دارد که با قول فرماندار و نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، فاز نخست بزرگراه غدیر به طول سه کیلومتر و با 35 میلیارد تومان صبح امروز همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر با حضور شماری از مسئولان شهری به بهره برداری رسید.

همچنین پیرو پیشنهاد امام جمعه سبزوار و کمیسیون تخصصی شورا و شهرداری تغییر نام بزرگراه ابریشم شمال غرب در جلسه رسمی امروز شورای اسلامی شهر به غدیر مورد موافقت قرار گرفت و به منظور اجرا ابلاغ شد.

اتحاد و وحدت پیام غدیر است فرماندار سبزوار در این مراسم گفت: لازم می دانم از کارگران زحمتکش شهرداری که با تلاش و جدیت شرایط را برای خدمتی دیگر برای مردم فراهم کرده اند، تقدیر و تشکر کنم چراکه زحمت عمران و آبادانی شهر بر دوش کارگران شهرداری سبزوار است.

سیدمجتبی علوی مقدم با اشاره به اینکه اتحاد و وحدت پیام غدیر است، افزود: پیام غدیر اتحاد و همدلی است و اگر امروز از غدیر پیام اتحاد را درک نکنیم، جایگاه اصلی غدیر را درک نکرده ایم بنابراین به مناسبت این روز مبارک شرایط را به سمت همراهی و همدلی ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز اول بزرگراه غدیر سبزوار/ شهردار: نواقص را برطرف می کنیم

بهره برداری از فاز اول بزرگراه غدیر سبزوار/ شهردار: نواقص را برطرف می کنیم