مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-29ورزشي

وزنه برداران پارالمپیکی به دنبال کسب سکو در توکیو


تیم ملی وزنه برداری معلولان با اشاره به آمادگی خوب وزنه برداران برای شرکت در بازی های پارالمپیک توکیو گفت: تلاش بر این است که با 5 وزنه بردار اعزامی بهترین نتیجه را در توکیو کسب کنیم و روی سکو قرار بگیریم.

- تیم ملی وزنه برداری معلولان با اشاره به آمادگی خوب وزنه برداران برای شرکت در بازی های پارالمپیک توکیو گفت: تلاش بر این است که با 5 وزنه بردار اعزامی بهترین نتیجه را در توکیو کسب کنیم و روی سکو قرار بگیریم.

علی اصغر رواسی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت وزنه برداران اعزامی به توکیو اظهار کرد: هر 5 وزنه بردار در شرایط آمادگی خوبی به سر می برند و تلاش بر است که با قرار گرفتن روی سکو نتایج ضعیفی که در پارالمپیک ریو داشتیم را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب عنوان قهرمانی در توکیو دارد، افزود: چون با تیم ناقص راهی پارالمپیک می شویم پیش بینی قهرمانی کار سختی است.

قطعا اگر با 8 وزنه بردار راهی توکیو می شدیم شرایط خیلی فرق می کرد و امید زیادی به جایگاه قهرمانی داشتیم، اما الان با 5 وزنه بردار کار سختی را برای کسب عنوان قهرمانی خواهیم داشت.

رواسی اضافه کرد: البته هر 5 وزنه بردار اعزامی مدعی قهرمانی هستند و شرایط یکسانی دارند، به هر صورت باید دید شرایط در توکیو چگونه رقم خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزنه برداران پارالمپیکی به دنبال کسب سکو در توکیو

وزنه برداران پارالمپیکی به دنبال کسب سکو در توکیو