مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-29سياسي

همکاری هند و اتحادیه اوراسیا گسترش می یابد


در نشستی که با حضور نمایندگان هند و قرقیزستان در «دهلی نو» برگزار شد بر افزایش همکاری دو کشور در اتحادیه اوراسیا تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، حسین عیسی یف سفیر قرقیزستان در هند در مجمع اوراسیا - آمریکای لاتین و کاراییب: مشارکت فرا قاره ای که توسط سازمان تجارت اقتصادی هند سازماندهی شده بود، سخنرانی کرد.

بر اساس این گزارش، این رویداد با حضور رییس مجمع دیپلماسی فرهنگی هند، نمایندگان هیئت دیپلماتیک، دانشگاه، جامعه بازرگانی هند و غیره برگزار شد.

عیسی یف در سخنان خود به طور خلاصه از اتحاد و مشارکت جمهوری قرقیزستان در اوراسیا خبر داد و به اهمیت هماهنگی اولیه در مورد پیش نویس توافق ایجاد شده در منطقه آزاد تجاری بین اوراسیا و هند اشاره کرد.

در جریان این رویداد، در مورد امکانات و چشم انداز همکاری های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری بین قرقیزستان و هند تبادل نظر کامل صورت گرفت.

به شرکت کنندگان در این رویداد اطلاعات مربوط به سرمایه گذاری، گردشگری، تجارت و فرصت های اقتصادی در جمهوری قرقیزستان ارائه شد.

توافقات زیادی در مورد برگزاری رویدادهای دو جانبه قرقیزستان و هند انجام شد و همچنین امکان اجرای پروژه های خاص در قرقیزستان مورد بررسی قرار گرفت، در این ارتباط نمایندگان جامعه تجارت هند آمادگی خود را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری هند و اتحادیه اوراسیا گسترش می یابد

همکاری هند و اتحادیه اوراسیا گسترش می یابد