مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-29حوادث

دستگیری 160 معتاد متجاهر و خرده فروش در بندرعباس


فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از اجرای طرح ضربتی پاکسازی محلات آلوده و دستگیری 151 معتاد متجاهر و 9 خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ تیمور دولتیاری بیان داشت: به منظور برخورد جدی و قاطعانه با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان بندرعباس و دستگیری مجرمان و متخلفان ، طرح ضربتی پاکسازی محلات آلوده و برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر به مدت یک هفته در این شهرستان برگزار شد.

    وی افزود: مأموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و افزایش اکیپ های محسوس و نامحسوس گشت زنی های هدفمند خودرویی و موتوری و بهره گیری از شیوه های پلیسی در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند در هفته گذشته طی چند عملیات جداگانه و ضربتی ضمن پاکسازی چند منطقه و محله آلوده ،تعداد 151 معتاد متجاهر و بلامکان و 9 نفر خرده فروش و توزیع کنندگان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از پاتوق و مخفیگاه های آنان 22 کیلو 800 گرم تریاک در بسته های مختلف و آماده توزیع کشف کنند.

  فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به کشف 51 فقره سرقت ودستگیری 79 سارق در اجرای این طرح ، اظهار داشت:  با تلاش همه جانبه صورت گرفته توسط مأموران انتظامی کلانتری و پاسگاهها یک باند 6 نفره سارقان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 160 معتاد متجاهر و خرده فروش در بندرعباس

دستگیری 160 معتاد متجاهر و خرده فروش در بندرعباس