مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 05:552021-07-29سياسي

تشکیل صندوق حمایت از فرصت های شغلی، آرزوی دیرینه معلولان بوده است


عضو هیات امنای صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت گفت: تشکیل این صندوق از آرزوهای دیرینه جامعه هدف بوده و باید فرصت های لازم در اختیارآن قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس؛  محمود نژاد عضو هیات امنای صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت که خود از افراد دارای معلولیت جسمی است،در خصوص راه اندازی این صندوق  گفت: صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت می تواند کمک کند تا کارفرمایانی که برای افراد دارای معلولیت اشتغال ایجاد می کنند و یا خود افراد دارای معلولیت که برای خود ایجاد اشتغال می کنند در صف دریافت اعتبارات قرار نگیرند و در کوتاه ترین مدت برای آنها اعتبارات لازم را تخصیص دهد.

عضو هیات امنای صندوق حمایت های از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت گفت: قرار است این صندوق تسهیلات اعتباری برای اشخاص حقیقی و حقوقی با کارمزد پایین برای ایجاد اشتغال پایدار برای معلولان پرداخت کند.

وی کمک های مالی برای ایجاد زیر ساخت ها لازم برای اشتغال افراد دارای معلولیت، کمک به تامین پرداخت یارانه سود و کارمزد برای مجریان طرح های اشتغال برای افراد دارای معلولیت، اخذ وام قرض الحسنه و کم بهره به اشخاص حقیقی و حقوقی برای ایجاد فرصت های شغلی، کمک بلاعوض برای برخی از نهادهایی که زیر ساخت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل صندوق حمایت از فرصت های شغلی، آرزوی دیرینه معلولان بوده است

تشکیل صندوق حمایت از فرصت های شغلی، آرزوی دیرینه معلولان بوده است